Klanten Service
Waar kunnen we je mee helpen? Kies een onderwerp hieronder:

  • Contactgegevens
  • Nieuwsbrief
  • Bestellen
  • Veilig en makkelijk betalen
  • Verzenden & Afleveren
  • Retourneren & Ruilen
  • Als kado laten bezorgen 
  • Verlanglijstje gebruiken

  • Niet gevonden wat je zocht?
    Stuur even een email naar klantenservice@comfystuff.nl en we helpen je graag verder.

    Retourneren & Ruilen

    Wij vinden het belangrijk dat je helemaal tevreden bent over je aankoop. We doen dan ook onze uiterste best om alles zo duidelijk mogelijk op de website te vermelden en fotograferen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het kan natuurlijk toch gebeuren dat iets niet past of tegenvalt als je het binnenkrijgt. Je kunt dan altijd ruilen voor een andere maat of kleur, of het artikel gewoon retourneren. Je hebt 14 kalenderdagen volledig retourrecht vanaf het moment dat je de levering hebt ontvangen, je dient echter wel eerst binnen 7 kalenderdagen een retournummer aan te vragen.

    Hoe werkt het?

    1. Check je bestelling direct bij binnenkomst. Laat alle originele kaartjes, labels, stickers etc. wel zitten, anders kunnen we het niet meer retour nemen. Open de originele verpakking slechts zover als nodig is om te kunnen beoordelen of het product voldoet aan de verwachtingen.

    2. Indien het artikel toch tegenvalt of niet past en je wilt het retourneren of ruilen, vraag dan binnen 7 kalenderdagen na ontvangst per e-mail een retournummer aan bij klantenservice@comfystuff.nl. Je ontvangt dit nummer per mail, samen met een retourformulier dat je dient in te vullen en bij de retourzending te voegen.

    3. De spullen dienen in de originele verpakking, voorzien van labels, kaartjes, stickers etc en uiteraard ongebruikt geretourneerd te worden, binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van de goederen. Het retourformulier dat je per e-mail van ons ontvangt bij je retourmelding dient te worden bijgesloten. De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn, deze kosten zijn (behoudens wanprestatie onzerzijds) voor de koper. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen en retourzendingen zonder retourformulier worden door ons geweigerd.

    4.Ons retouradres is:
    Comfystuff.nl
    Hellingstraat 51 
    1398 AV Muiden

    5. De retourzending blijft de verantwoordelijkheid van de afzender totdat de producten in ons magazijn daadwerkelijk ontvangen zijn. Zorg er dus voor dat ze deugdelijk en netjes verpakt zijn, zoveel mogelijk in de originele verpakking. Retourzending dient te geschienen met TNT-post. Bewaar je verzendbewijs goed. Als je er zeker van wilt zijn dat het pakket aankomt, raden wij je aan de goederen als een Zeker Pakket te verzenden via TNT-post.

    6. Indien het pakket door ons in goede orde is ontvangen, en het product in nieuwe, ongebruikte en ongedragen staat is, met alle oorspronkelijke verpakkingsetiketten en labels nog aangehecht, zal door ons tot terugbetaling van het aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) worden overgegaan. Nieuw en ongebruikt betekent dat er geen vlekken op het artikel zitten, het niet gedragen en/of gewassen is, het niet beschadigd is of geprobeerd is zelf een beschadiging te herstellen, dat de labels en etiketten geen tekenen van gebruik vertonen en dat het artikel geen parfumgeur heeft. 

    Terugbetaling zal plaatsvinden binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product. Het geld wordt overgemaakt naar je creditcard-of bankrekeningnummer waarmee je ook de oorspronkelijke betaling hebt gedaan.

    7. Ook afgeprijsde artikelen kunnen worden geruild en/of geretourneerd, tenzij specifiek anders aangegeven.